Wednesday, June 1, 2011

RINTIHAN SEORANG SAHABAT

Saya sayang awak.. Tapi betul ke saya sayang awak??
 Awak sayang saya ke?? Kalau sayang,kenapa awak pegang tangan saya??
Awak nak melihat rambut saya, nak hug saya, nak saya pakai seksi2.. Memang la awak tak kasi lelaki lain tengok saya pakai seksi.. Tapi awak tak halal lagi untuk saya kan??
Awak sayang saya ke kalau saya kasi semua tu kat awak??     Saya sayang awak..
Betul..Tak tipu..Tapi sayang ke??? kalau bila dengan awak, saya lalai??
 Saya lupa kat Dia yang yang mencipta saya , Dialah yang kasi saya perasaan sayang dan  cinta kat awak..
 Saya lupa solat,sehingga saya jarang online denganNYA , saya lupa segala dosa.. Saya lupa Tuhan..
Takut la,saya takut kepadaNYA...  
 Betul awak.,.Saya sayang awak.. Tapi saya takut.. Takut sangat nak sayang awak..
Awak baik, selalu solat awal.. Tapi  bila saya dengan awak, saya  lupa solat??
Masa kita keluar, kita lalu je depan masjid.. Tak pernah stop..untuk online denganNYA , Tapi awk , kat tempat takde orang, kita stop.MENGAPA AWAK???
 Beratus duit awak habis untuk saya kan?? Saya hargai sangat.. Saya tau awak sayang saya.
.Tapi nape awak tak simpan duit tu dulu..Kot2 ada jodoh kita, boleh kita kahwin..
Awak... Saya takut.. Takut sangat.. Takut bila ingat apa yang kita dah buat.. akan di saksikan di padang masyar ..awak .
Saya nak awak jadi halal utk saya.. Tapi tak boleh la sekarang.. Macam mana awak nak tanggung saya..Kita kan  belajar lagi kita mesti jalankan apa yang kita patut jalankan sebagai pelajar …awak..
Saya nak hidup dengan awak..Saya nak awak jadi imam saya.. Nak sangat share everything dengan awak.. Saya nak jadi kekasih halal awak..
Tapi betul ke cara kita awak?? Saya takut laaaa...   Awak..
Saya nak hidup dengan awak forever kat heaven.. Tapi layak ke kita pergi  heaven kalau kita camni?? Tidak banyak top-up pahala malahan kita kredit kan dosa sahaja..saya takut awak..Macam mana kalau tiba2 ,salah seorang pergi…saya sayang awak..Dia panggil kita pergi.. Tak kisah la saya dulu, awak dulu atau dua2 skali.. Boleh ke kita pergi  heaven kalau Dia panggil kita sekarang?? Dengan tiada bawa bekalan bank pahala kita. Kalau la Dia tanya apa yang saya dah buat dengan awak, apa saya nak jawab nanti.. Saya maluuuuuuuuuuu sangat kat Dia..   Awak.. Lama saya fikir..
 Saya fikir pasal kita.. Betul saya sayang awak.. Tapi, sampai bila kita nak camni??
Awak.. Saya dah fikir lama... Lepas ni, kalau saya xmesej awak, xnak jumpa awak, xnak call awak, awak jangan salah faham tau.. Saya buat camtu sebab saya sayang awak sangat2.. Awak.. Saya nak forever kat syurga dengan awak.. Dulu saya sedih sebab kita jauh.. Tapi sekarang, saya bersyukur sangat..Tuhan sayang kita.. Kalau dekat, awak boleh agak kan ape kita buat nanti??   Saya xtau camne nak bagitau awak..Saya nak jaga hati awak.. Tapi awak sedar tak sebenarnya saya dah kotorkan hati awak.. Saya suka goda awak dengan manja saya, dengan body saya.. Saya suka buat awak cair dgn saya.. Jahatnya saya.. Awak saya banyak dosa.
. Awak nak ke terima org macam saya jadi wife awak?? Awak..
Saya nak bersihkan diri saya sebelum jadi yang halal buat awak.. Saya nak jadi the best wife.. Baru la awak xpandang orang lain dah.. Saya xnak susahkan awak dengan saya yang macam ni.. Awak.. Saya nak jadi bidadari awak.. Bukan kat dunia je.. Tp kat heaven gak..
Saya nak jadi bidadari awak yang forever..   Awak.. Saya tahu saya xbaik.... Banyak sangat kekurangan dan xlayak nak tegur salah awak..
Tapi saya sayang awak.. Apa kita buat, bukan ada org tahu pun... Sape lagi nak tegur awak kalau bukan saya?? Saya pun nak awak jadi suami yang boleh pimpin saya ke syurga..
Tak nak ke?? Takkan la awak sayang saya untuk happy kat dunia ni je.. Awak xnak ke pilih saya jadi bidadari awak kat syurga nanti?? Awak.. Tolong la... Saya xnak dah jumpa awak.. Tapi mungkin saya lalai gak nanti.. Syaitan selalu ada dengan saya.. Suka je dia kalau saya keluar dengan awak, goda awak..memang betol la dia nie..kan awak.. Awak.. Tolong la ingat kan saya gak bila saya lupa.supaya kita tidak tinggal apa yang TUHAn kita suruh.. Tolong ek.. Saya lemah sangat..Saya nak jadi kuat..kuat untuk beibadah,kuat untuk harungi cabaran dan  Kuat untuk awak.. Untuk hidup dgn awak.   Saya sayang awak.. Camne kalau tiba2 Dia panggil kita before kita sempat bertaubat.
.Takutnye saya..Awak xtakut ke?? Camne kita nak pergi syurga?? Camne saya nak jadi bidadari awak??
 Saya nak sangat cinta ni kerana Dia..tapi dengan apa kita dah buat, layak ke kita letak nama Dia dalam cinta kita?? Malu sangat kat Dia..Awak.
.Saya nak berubah..Untuk diri saya gak, untuk parents saya.. Tapi, kalau saya berubah, awak still terima saya lagi kan??
 Saya nak berubah pun sebab nak jadi the best untuk awak..
Untuk baby kita nanti.. Nak jadi mom yang the best..Huhu. Tinggi betul cita2 saya.. Saya pun nak kita jadi pasangan yang educated.. Nak sama2 berjaya..didunia dan di akhirat  Tapi educated yang taat padaNya la.. Mesti bahagia kan..
Kita ingat Dia, Dia pun ingat kita, so, boleh la Dia jaga kita nanti..   Awak, kalau la saya pergi dulu,saya nak tunggu awak kat syurga tau.. Awak doakan la saya biar boleh masuk syurga..
 Saya nak jadi bidadari yang tunggu awak..n there, i'll be yours forever... Tapi, kalau awak pergi dulu??
 Iye..Saya sedih.. Tapi saya pun akan doakan awak.. InsyaAllah..Nanti awak tunggu la saya kat syurga k??
Mesti ramai bidadari tunggu awak kat sana.. Tapi, simpan la 1 tempat untuk saya k??
Saya nak jadi bidadari awak..   Awak.. Maafkan saya kalau ape yg saya buat dan bagitau ni mengguris hati awak..
Saya buat camni sebab saya sayang awak.. Saya xtau camne nak bagitau awak.. Sebab tu saya taip kt sini..
Maaf sebab saya post kat sini.. Bukan nak bukak keburukan sendiri.. At least mereka yang baca ni boleh jadikan kisah ni sebagai panduan.. Ramai kat luar sana couple  dan buat macam2..tetapi mereka tidak tahu akan dosa yang mereka lakukan ,saya takut awak… Saya takut nak post kat awak.. Tapi saya harap awak tergerak hati nak baca ni k.. Awak..
Dah nak subuh la.. Kejap lagi mesti Dia panggil saya.. Ingat tau..SAYA SAYANG AWAK ETERNALLY N INFINITY.. n saya tunggu awak jemput saya sebagai yg halal utk awak nanti k.. azan berkumandang menandakan saya untuk bersedia online dengan denganNYA,awak pun sama tau ONLINE sekali k denganNYA…insyaallah…amin



BY: Luaran hati seorang sahabat…     



surah AN_NUR telah menyatakan..

Firman ALLAH S.W.T
26. (lazimnya) perempuan-perempuan Yang jahat adalah untuk lelaki-lelaki Yang jahat, dan lelaki-lelaki Yang jahat untuk perempuan-perempuan Yang jahat; dan (sebaliknya) perempuan-perempuan Yang baik untuk lelaki-lelaki Yang baik, dan lelaki-lelaki Yang baik untuk perempuan-perempuan Yang baik. mereka (yang baik) itu adalah bersih dari (tuduhan buruk) Yang dikatakan oleh orang-orang (yang jahat); mereka (yang baik) itu akan beroleh pengampunan (dari Allah) dan pengurniaan Yang mulia.


32. dan kahwinkanlah orang-orang bujang (lelaki dan perempuan) dari kalangan kamu, dan orang-orang Yang soleh dari hamba-hamba kamu, lelaki dan perempuan. jika mereka miskin, Allah akan memberikan kekayaan kepada mereka dari limpah kurniaNya kerana Allah Maha Luas (rahmatNya dan limpah kurniaNya), lagi Maha mengetahui.




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
IMAM MUDA QARYAH
IIkhlas
MMesra
AAmanah
MMenawan
MManis
UUntung
DDinamik
AAlim
QQualiti
AAbadi
RRamah
YYakin
AAsli
HHarum
Cari MAKNA Nama ANDA?