Tuesday, May 31, 2011

Ya TuhanKu maafkan Ku setelah lama aku melupakan

Maafkan aku Tuhan,
Ketika dahulu aku melupakanMu
Betapa jauhnya hati dan diriku mengingati Mu
Hinggga aku terlupa akan kewujudanMu
Sedangkan engkau sentiasa memerhatikan daku
Hamba Mu,
Maafkan aku Allah
Pernah aku mencaciMu
Mulut terlalu ringan menyalah takdir Mu
Mencemuh kasih sayangMu
Sedangkan engkau begitu  kasih dan sayang
Kepadaku
Maafkan aku Ya Rabbi,
Ketika maksiat ligat aku lakukan
Ketika hatiku lalai dan alpa
Tanpa ku sedari telah ku langgar laranganMu
Maafkan aku wahai tuhanku yang Maha Pengampun,
Kini aku sedar,aku sedang mencari Mu
Baru ku gagahi hati mencari jalan pulang
Kepadamu
Kerana tiada tujuan lain ini selain kerana Mu
Apakah dapat sekali lagi aku damai disisi Mu?
Maafkan aku wahai yang Maha Menerima,
Maafkan aku wahai yang Maha Menguasai,
Tidak ku Ingini lagi keindahan dunia yang banyak Menipuku.
Tidak lagi ku mahukan perhiasannya yang fana,
Apa yang aku mahukan kurnialah kepadaku keikhlasan,
Untuk aku bertaubat kepasda mu,memohon ampun,
Maafkan aku wahai yang Maha Menghidupkan dan Mematikan,
Kini baru ku tahu betapa pentingnya cinta kepadaMu
Seandainya di akhir nanti Engkau takdirkan Aku Menghuni NerakaMu
Satu permohonanku.agar Engkau Izinkan aku,
Izinkan aku mengkhabarkan kepada seluruh ahli neraka,
Bahawa aku cinta kepada Mu

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
IMAM MUDA QARYAH
IIkhlas
MMesra
AAmanah
MMenawan
MManis
UUntung
DDinamik
AAlim
QQualiti
AAbadi
RRamah
YYakin
AAsli
HHarum
Cari MAKNA Nama ANDA?